Veelgestelde vragen


Wat zijn de verzendkosten?
Bezorging binnen de Zaanstreek is GRATIS! Dit komt omdat de webwinkel in Zaandam is gevestigd. Elke lokale bestelling wordt persoonlijk langsgebracht. Gebruik hiervoor de kortingscode ZAANSTREEK bij het bestellen.
Voor bezorging buiten de Zaanstreek wordt voor pakketpost €6,75 en brievenbuspost €4,50 gerekend.
Het versturen van een cadeaubon kost €1,-.

 

Wat is de bezorgtijd?
Dat hangt af van het moment van de bestelling en de drukte bij de bezorgdienst. Je kunt uitgaan van één tot twee werkdagen. Bij een bestelling binnen de Zaanstreek kan het vaak, na overleg, al binnen één dag worden bezorgd.

 

Kan ik het bestelde artikel terugsturen als het toch niet bevalt?
Ja, dat kan. Je hebt 14 dagen bedenktijd om het artikel, zonder opgaaf van reden, terug te sturen. Zorg er wel voor dat het product onbeschadigd in de originele verpakking zit. Nadat het artikel in goede staat is ontvangen, wordt het bedrag teruggestort op een door jou doorgegeven bankrekeningnummer.

Is het terugsturen van een artikel kosteloos?
Nee, de kosten om een artikel terug te sturen zijn voor eigen rekening van de klant.

Kan ik een artikel omruilen voor iets anders?
Ja, dat kan. Mits het gewenste artikel op voorraad is. Stuur hierover een e-mail bericht, ook in verband met een eventueel te verrekenen bedrag bij prijsverschil.

Ik wil mijn bestelde artikel ingepakt hebben, kan dat?
Ja, dat kan. Dit is een gratis service van de zaak! Vergeet dit niet te melden bij de opmerkingen tijdens het bestelproces.

Is er ook een winkel waar ik de artikelen kan bekijken?
Nee, helaas is dit momenteel niet mogelijk, maar hopelijk in de nabije toekomst weer wel. Op deze website wordt zo goed mogelijk getracht de artikelen tot zijn recht te laten komen door afbeeldingen, foto's, filmpjes en omschrijving. Mochten er evengoed nog vragen zijn, neem dan contact op.

Ik heb een klacht over een artikel dat ik heb besteld, wat nu?
Mocht je een klacht hebben over een bestelde artikel, stuur dan binnen 14 dagen na ontvangst een e-mail bericht hierover. Dat kan via het contactformulier of laura@prinsopdeerwt.nl. De klacht wordt dan maximaal binnen 14 dagen in behandeling genomen.

Staat jouw vraag hier niet bij? Stel deze dan via het contactformulier of laura@prinsopdeerwt.nl.